Svamptur idag i Uppsalas närhet Vårdsätraviken och Kvarnbofd. kvarn fortfarande mycket roligt kvar dock ingenting på backen. Börjar med denna som satt på rönnkvist. Hade opalkrös förra veckan på annat ställe men denna ser lite annorlunda ut eller?
Jadu Håkan Bråkan, det gäller att vara med i alla trådarna för att hänga med i svängarna, eller i hoppen, eller hur Margaretha ;)
Kolla in den här tråden Håkan så hajar du.
http://svampguiden.com/forum_visa.asp?inr=231126&fnr=1&sok=&Start=0&Offset=50&17
Ok. Nu är jag med i matchen. Om jag nu bortser från detta minst sagt grodlika inlägg. “jo ja jag kan också försöka vara rolig jag heter ju iallafall Bråkan som andra namn. Då kan man ju utesluta stjernesnot och kärnkrös alltså landar vi på opalkrös på bägge. Är detta rätt tro ;-)
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.