Carola Häggström
16 dec 2012 kl. 19:51
Två studenter på Umeå Universitets kurs “Svamp II” genomför nu en studie kring intresse för svampplockning och svampkurser. Det uppskattas verkligen om ni tar er tid att svara på enkäten. Följ länken nedan för att påbörja undersökningen:
http://edu.surveygizmo.com/s3/1116161/Svampenk-t-2012
Enligt surveygizmos automatiska beräkning ska enkäten ta ca 11 min att genomföra.
Tack på förhand
Tack alla ni som svarade! Vi håller nu på att sammanställa rapporten och den borde vara färdig inom någon vecka.
Tyvärr vet jag att vårt enkätsystem strulade rejält för minst 3 personer. Ni som trots detta genomförde hela enkäten ska ha ett extra stort tack!
Jag ska också erkänna att det var jag som missade och skrev svampguiden.se i ett svarsalternativ. Jag ber om ursäkt svampguiden.com!
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.