För mycket jobb har fått mig att inte vara ute vid skog och hav. Jag har gått i väggen,orkar inte ta mig för något på fritiden. Ett tufft är börjar nu med uppgradering av O2. Mitt år börjar i morgon med Strömmings pimpling. Sedan hoppas jag höra av mig med svamprapporter-
Tjoohoo Robban :) Hoppas att du hittar tillbaka till naturen ett bra ställe att läkas på och av. Nystekt egen fångat strömming kan oxå verka helande på en sliten själ:) Jag hoppas verkligen att du åter blir stark och hel. Har du vägarna hitåt så hör av dig, jag tar gärna med dig på en tur det vet du. Jag hoppas oxå att jag i sommar kommer att få tid att träffa dig på din hemmaplan, jag har Luftkuddeland på i Västervik och på Öland så jag har ju vägarna förbi:) Ha det nu så bra det går och “skitfiske på dig” :)
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.