0 333 visningar

7 svar

Bildproblem

Peter

15 maj 2013 kl. 17:52

Hej igen! Skrev härom dagen ett inlägg om att jag har problem med att bifoga bilder.Har kontaktat Elgigantens datasupport och när t.o.m. de gick bet så måste det vara något konstigt.
Problemet är hur jag efter att ha krympt bilden skall överföra den till den här sidan?
Finns ju ingen “bifoga fil” att klicka på och att använda “klipp ur” och “klistra in” funkar inte heller.Vädjar än en gång om experthjälp!

0

Fritjof

15 maj 2013 kl. 18:33

I rutan som kommer upp när du skriver ett inlägg finns det en ruta där som är märkt “DITT NAMN”,skriv din signatur där.Under den finns det en rad där det står “Jag vill inte bifoga bilder”.Klicka på pilen till höger i den raden och välj “Jag vill bifoga bilder"Klicka sedan på “SKICKA”.Då kommer det upp en nu ruta där du kan välja bilder från din dator.

0

Susanne

15 maj 2013 kl. 18:35

Hej Peter!
Jag förstår inte riktigt vad problemet är för dig men jag vill gärna försöka hjälpa dig.När du ska skriva ett nytt inlägg eller svara på ett så finns ju en rad/ ruta där det står Jag vill inte bifoga bilder.Klickar du på pilen så får du fram Jag vill bifoga bilder. Sen klickar du på skicka och då kan du bifoga tre bilder från fil (om de inte är för “stora”).Kanske är det lite ologiskt att man ska klicka på skicka innan man bifogat bilderna?
Kanske har du redan prövat med detta och då ber jag om ursäkt och då har jag inte heller något förslag på lösningen av problemet.
mvh

0

Susanne Hernqvist

15 maj 2013 kl. 18:39

Oj då Fritjof hann visst svara medan jag skrev. Lycka till, Peter.

0

Fritjof

15 maj 2013 kl. 18:42

Glömde skriva att när du lagt in dina bilder avslutar du med att klicka på“Nästa steg” längst ner i rutan.
Det kan vara lite segt,så ha tålamod.Klicka inte flera gånger på “Nästa steg”.Det brukar ta en liten stund…

0

"JAS" Helsingborg

15 maj 2013 kl. 20:38

Jag svarade dig ju i din förra tråd och beskrev hur du skall göra, funkar inte det?

0

Peter

15 maj 2013 kl. 23:05

När jag klickar på nästa steg händerinte ett skit.
Nu ger jag definitivt upp!

0

"JAS" Helsingborg

16 maj 2013 kl. 19:51

Har du klickat på bläddra och lagt in bilderna? Om du sedan klickar på Nästa och det inte funkar så är det nog ditt “virusprogram” som spökar till det eller något i din Webbläsare. Prova att testa med en annan Webbläsare till att börja med funkar inte det heller så är det nog “virusprogramet”. Ge inte upp det löser inga problem :)

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone