Har varit på semester och bara haft tillgång till mobilen.Försökte svara på ditt meddelande men det funkade inte och här går inte heller att svara från min mobil.Ska försöka ta
tag i detta med artportalen.Har aldrig rapporterat där och det ska ju vara ganska besvärligt efter vad jag förstått av diskussionerna här:) Vill gärna ha med bild också men den finns i mobilen och jag har ännu inte lärt mig att föra över bilder till min dator. Som du antog så bor jag inte i Tranås. Bodde på campingen ett par dagar. Tranås är en trevlig liten stad och vi var bl.a ute på Torpön. Hittade lite matsvamp men det var ju ganska torrt redan då så det var inga mängder.Återkommer när jag (försökt) rapporterat.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.