Hej.
Ja honom kommer jag också i håg. Men risken är att han inte svarar, har sökt lite men kan inte se att han är här ( i alla fall inte skriver)särskilt ofta. Hittade inget inlägg utöver hans fråga “Vad har jag ätit?”
Hoppas verkligen att han mår bra och ser efterlysningen och svarar.
Ha de så bra
Ja, hehe, förlåt… Här är jag. Fick inte ens magont… Vet fortfarande inte vad det var för svamp jag har ätit.
Men för alla de som “skrek” att man måste vara 100% säkert på det man äter, lugna ner er! Jag kan lätt känna igen de dödlig giftiga svampar.
Men man läser massa böcker, lär sig att känna igen nya matsvampar, och tyvärr, trodde jag att just den här var ätlig Det är bara när jag åt den och kännde hur skarpt det var att jag blev lite orolig… och det är därför jag frågade er på forum om det var någon som skulle kunna hjälpa mig…
Ja, iallafall, jag lever… Hoppas att jag kommer ha lärt mig en hel del innan nästa säsongen och få smaka inte bara på kantareller och Karl Johan…
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.