Hej!
Jag har alltid plockat mycket sopp men blev nu plötsligt medveten om att jag fått med mig gallsopp hem. Har redan torkat all sopp och jag skulle tippa på att gallsopp utgör 5 % av totalen. Måste jag slänga allt eller är det så utspätt att det går att använda?
Tacksam för tips!
Tack för alla svar. Har slängt eländet nu…. Började smaka på bitarna men insåg att livet är för kort:-)
Jag visste egentligen att de fanns där när jag rensade men började tala i telefonen samtidigt och rensade glatt på tills högen var slut.. Sen helt plötsligt så slog det mig att “var fn tog gallsoppen vägen”? Insåg att de då kommit med. Om detta är beviset på att kvinnor inte alls kan göra två saker samtidigt låter jag vara osagt…. Nu sticker jag till skogen igen!
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.