Streckvaxskivling men den går aldrig åt brunt i hatten, den har grå-gråsvart hatt, skivor är från början vita men blir sedan grå blå-grå. Den grå foten är mörkast upptill och det grå går även upp en bit på skiveggen, syns bäst om man vänder svampen upp och ned…
Den heter Canon Power Shot S3 IS.Har nyss köpt den och är jättenöjd med den. Den är så nära en systemkamera man kan komma. Den har massor av specialinställningar som tex super-närbild och stabilisator som gör att bilderna inte blir suddiga även om du inte håller den precis stilla. Den är ju ganska klumpig att bära med sig i skogen men det går bra att ha den i min lilla ryggsäck. Har också en liten kamera som heter Fuji FinePix A 345 som är behändig att bära med sig men det blir ofta suddigt när man tar med närbildsinställningen. Men tar man bara riktigt många så blir det alltid någon bra.
Jag älskar att fotografera och tar massor av bilder så därför ville jag ha en lite mer avancerad kamera. Se gärna mer på min hemsida.
http://hem.passagen.se/lenasblommor
jag har inte lagt in så många bilder ännu med den nya kameran men det kommer.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.