Vill egentligen bara visa hur underbart vackert väder vi hade det förra helgen. Tänkte lufsa i skogen och utökat vinterfötrrådet med svamp,men de skogar vi besökte bjöd inre på den möjligheten , det var soprent på svamp.
Det gick absolut ingen nöd på oss att i stället sitta på bärgsknallen vid sjön och dricka kaffe och njuta av solen.
Efter inventering i frys och skafferi kan jag lungt lova att det behövs inte en svamp till inför vintern.
Det är detta som kallas “kav lugnt” och det är det man blir inombords av så fina bilder, tack för den Tina. Jo det är samma här, mycket i skafferiet, skillnaden är att här nere finns det gott om svamp så jag vågar knappt åka ut i skogen för då kommer jag hemdragandes med ännu mer men förra utfärden klarade jag av att bara ta hem svamp till dagens middag :)
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.