Äntligen, det som visas har vi ju försökt få andra att förstå länge nu. youtube klipp med Paul. lades ut här för flera år sedan. Någon som missat det?
http://youtu.be/XI5frPV58tY
I TV2 idag kl 16.20 kommer programmet i repris. Jag kommer givetvis att se det oxå då - liksom kanske oxå den 8/2.
En del om oljesanering tog jag upp 2010-09-12 vid en riktigt tätbefolkad exkursion (Linnéstigen Jumkil) jag ledde tills m Roland Moberg. Ett skäl var att vi skulle passera vackra förekomster av Galega orientalis, odlad foderbaljväxt, med rhizobier, gramnegativa bakterier. Jag hade oxå flera andra botaniska hållplatser utmed “banan”.
Orkar tyvärr inte plocka fram mtrl just nu, men om någon är intresserad så är det bara att maila.
Kanske skäl att göra om den exkursionen…
Liksom JAS rekommenderar jag Paul Stamets’ böcker som jag tidigt hittade…
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.