Idag gjorde jag min första hundrastning sedan 27/1. Astor och jag gick en runda för att kolla utifallatt de stora vårtrattskivlingarna (hittills bara jämnårssvamp på mina lokaler) och sommarspindlingarna behagat visa sig. Det hade de inte, men jag fick anledning att kasta undan en hel del avverkningsgranris från spindlinglokalen från juni -12. Hoppas båda kommer igång när det nu äntligen sägs ska bli lite mindre kallt!
Men jag hittade iaf några bittra kotteskivlingar på ”samma fläck” som 21 maj –08!
Och på en mycket trolig och ”dålig” almstock fanns ”oräkneliga” små söta glastickor – och en annan vedsvamp som jag tyvärr inte fick med mig hem. Har just nu bara en usel bild, den första. Sen en på mycket resupinata glastickor och en hemtagen, på 5mmrutppr.
På måndag är det dags för hundrastning igen, och då ska den ”taggiga” kollas…
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.