0 265 visningar

9 svar

Asterisk

Andreas

18 sep 2006 kl. 00:44

Det är en god idé med asterisken efter namnet på de erkänt svampkunniga personerna. Främst för att tillfälliga besökare här ska kunna lita på någon utsago lite mer. Dock undrar jag varför Irene inte längre har sin asterisk, samt varför inte Klas Jaederfeldt och Franco Matli har asterisker? De verkar enormt kunniga båda två - och Klas har jag ju läst artiklar av och intervjuer med, något som jag antar inte vilken lekman som helst får ställa upp på.

0

Michael Krikorev

18 sep 2006 kl. 01:15

Det är av tekniska skäl som asterisken hos Irene har försvunnit. Inloggningen har inte fungerat riktigt felfritt. Tanken är att fler svampkunniga personer ska tillkomma på listan när jag fått ordning på det tekniska, men än så länge är det fortfarande ett pilotförsök. Kommer ta tag i det så snart jag får mer tid över.

0

På det viset

Maggan

18 sep 2006 kl. 07:48

Jag ställde frågan direkt till Irene igår, tillsammans med en annan fråga, men hon har inte svarat än… Jag har undrat jag med nu trillade pengen ner.

0

På det viset

Charina

18 sep 2006 kl. 08:46

Irene har svarat på denna fråga förut. Hon kanske trötnar på att rapa samma sak ideligen.

0

På det viset

Maggan

18 sep 2006 kl. 09:02

Har hon! Jag har inte sett någon sådan fråga och det var inte mer än några dagar sedan jag upptäckte att asterixen var borta… när jag sökte bakåt i inläggen kunde jag inte hitta någon sådan fråga och asterixen fanns kvar i gamla inlägg vilket jag tyckte var lite märkligt.

Fö så har inte Irene slagit mig som en person som “tröttnar på att rapa samma saker”, utan har stor tolerans och respekt för mindre kunniga och nybörjare, speciellt inte om det dessutom ingår en annan fråga som inte förekommit tidigare…

0

Hans v E

18 sep 2006 kl. 11:54

Jaså. Jag är inte verifierat svampkunnig.

0

Hans v E

18 sep 2006 kl. 12:54

Förlåt - jag såg inte att det var Andreas som hade glömt mig.

0

Michael Krikorev

18 sep 2006 kl. 13:02

Jag har inte glömt dig Hans, du kommer definitivt att tillfrågas så snart jag får ordning på det tekniska :-)

0

Andreas

19 sep 2006 kl. 08:15

Förlåt Hans, jag har endast figurerat här på svampguiden i nån månad, och dig har jag ännu inte haft nöjet att prata så mycket med eller läsa så många inlägg av, varför jag inte visste!

0

Hans v E

19 sep 2006 kl. 12:52

Helt OK, Andreas.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone