Det är en god idé med asterisken efter namnet på de erkänt svampkunniga personerna. Främst för att tillfälliga besökare här ska kunna lita på någon utsago lite mer. Dock undrar jag varför Irene inte längre har sin asterisk, samt varför inte Klas Jaederfeldt och Franco Matli har asterisker? De verkar enormt kunniga båda två - och Klas har jag ju läst artiklar av och intervjuer med, något som jag antar inte vilken lekman som helst får ställa upp på.
Det är av tekniska skäl som asterisken hos Irene har försvunnit. Inloggningen har inte fungerat riktigt felfritt. Tanken är att fler svampkunniga personer ska tillkomma på listan när jag fått ordning på det tekniska, men än så länge är det fortfarande ett pilotförsök. Kommer ta tag i det så snart jag får mer tid över.
Har hon! Jag har inte sett någon sådan fråga och det var inte mer än några dagar sedan jag upptäckte att asterixen var borta… när jag sökte bakåt i inläggen kunde jag inte hitta någon sådan fråga och asterixen fanns kvar i gamla inlägg vilket jag tyckte var lite märkligt.
Fö så har inte Irene slagit mig som en person som “tröttnar på att rapa samma saker”, utan har stor tolerans och respekt för mindre kunniga och nybörjare, speciellt inte om det dessutom ingår en annan fråga som inte förekommit tidigare…
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.