De senaste veckorna har jag haft väldigt svårt att ta mig in och läsa och skriva inlägg på SG. Oavsett vilken dator, webbläsare eller uppkoppling jag har använt så har det varit segt, ofta omöjligt. Är det bara jag som har det problemet? Det är synd, för nu i svamptider vill man ju vara här!
Håller med dig Jan A. Seeeegt som 17, men inte svårt. Jag brukar göra annat medan något laddar in - t.ex. hämta kaffet, rensa några svampar till, gå igenom posten, klappa katten… :)
Trodde först det var min långsamma uppkoppling och gamla dator, men så är det alltså inte.
Mängden besökare verkar inte heller spela roll. Nu är det lite drygt 100, igår var det nånstans runt 370.
Jag tror det har med de olika servrarna att göra, men säker är jag inte. Vi får väl härda ut helt enkelt :D
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.