Hej
Det går inte att förstora bilderna som läggs upp. Har det att göra nåt med min iPhone?
Totte
Missade en sak till… Önskar kunna förstora sidan i telefonen så som man kan göra på de flesta andra sidor när man vill se bättre på bilder o när det är liten text mm går det att ordna?
Siten verkar vara statisk eller vad man nu ska förklara det….
Funkar inte att förstora sidorna på siten på padden heller vilket hade varit önskvärt.
Totte
Ska kolla på det Totte.. Ska iallafall fixa möjlighet att zooma på bilder så småningom, men troligen kommer jag inte kunna fixa zoomning på texten och annat innehåll på hemsidan i övrigt eftersom det är en design som automatiskt anpassas till storleken på skärmar/läsplattor/mobiler. Vad är det för innehåll du vill zooma på? Kan möjlighet till större teckensnitt på vissa ställen vara ett alternativ?
Ser också att det är en bugg med signaturer/namn som inte visas i inlägget.. Ska kolla på detta så snart jag kan…
Det var det jag var ute efter zoom både bilder o text.
Fyller man denna inläggsruta måste jag scrolla tex vilket är obra på pad o telefon vääldigt pilligt…då hade zoom varit bra .
Inte större text den känns bra som den är. Jag har hellre mindre tex men zoombart som gör man får en överblick på det man läser o ser bilder på samtidigt.
Har inte testat så mycket mer men återkommer om det är nåt…
Förstår du gör det så bra du kan för oss det tackar jag för
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.