0 467 visningar

10 svar

Rapportfunktionen saknas!

Christer

20 aug 2015 kl. 22:32

Den utgör själva ryggraden på Svampguiden och är oerhört saknad. “Kommer inom kort” har man kunnat läsa under lååång tid men inget händer. Aldrig har begreppet “inom kort” känts så här långt. När blir den klar?

0

Michael Krikorev

21 aug 2015 kl. 00:50

Ge mig en vecka ledigt från jobbet, och lite hjälp här hemma med matlagning, städning, disk, blöjbyten, hämtning och lämning på förskola och roliga aktiviteter för barnen under övrig tid så grejar jag det.. Heder och samvete! :-)

Det får ta den tid det tar… jag kan inte trolla, även om jag försöker ibland.

0

Christer

21 aug 2015 kl. 03:08

Michael, tyvärr du tar illa upp men du borde inse att det inte är helt OK att få oss alla förväntansfulla att tro att funktionen kommer “inom kort” när så inte är fallet. Är det inte bättre att du undviker att vilseleda alla som ivrigt väntar på att “rapporter” ska komma igång? Säsongen är ju ändå igång nu och därför är det extra angeläget. Du gör ett kanonjobb i övrigt men i just det här fallet blir det frustrerande att inget händer. Allt annat är ju klart vad det verkar.

0

Tålmodig tant

21 aug 2015 kl. 06:26

Vi kan lugnt vänta,  guiden hittills kanon!  Resten blir säkert lika bra när det kommer.
Strålande jobb Michael!

0

Grethe

21 aug 2015 kl. 11:35

Jag håller med dig inget problem att vänta tills det blir klart ,det som redan finns verkar hur bra som helst

0

Michael Krikorev

21 aug 2015 kl. 17:27

Det hänger på mig att få upp rapportsidan, det kan hända att jag i helgen får någon kvällstid över, men jag vill inte ge några falska förhoppningar eftersom det kan dyka upp hinder längs vägen, så jag säger att sidan kommer upp någon gång framöver.

Under kartan på varje artsida finns en länk till aktuella fynd på Artportalen. Det kan vara ett bra tips att kolla den länken, i väntan på rapporterna här.

Tack för tålamodet!

0

Phyllis

22 aug 2015 kl. 10:58

Tålamod inget problem här och tack för tipset om Artportalen.
Det kan faktiskt komma år när det knappt finns svamp alls och då är det tålamod som gäller att vänta på nästa höst.

0

Stina Nodsjälland

22 aug 2015 kl. 12:49

Jag tänker bara.
Kunde vi inte bara använda forumet också till att insända svamprapporter intill vidare? Rapporterna ger ju ett fingerpek på,  om det lönar sig att leta efter svamp i ett givet område.

0

Niklas

28 aug 2015 kl. 20:20

Hej! Jag väntar oxå på den genialiska rapportfunktionen. Trist att stressa på dig Michael men jag är beroende! Jag får trösta dig med att du har skapat något bra och användbart för oss svampgubbar och gummor. Det är uppskattat det du gör.

0

Rolf /Rolf

30 aug 2015 kl. 17:39

Man upphör aldrig att förvånas. Här har vi en entusiast som lagt ned massor av fritid för att ge oss svampentusiaster en bra guide till svampar. När han då beslutar sig för att förbättra den och därmed behöver viss tid för detta så finns dev folk som klagar på att han inte har mer tid för detta. Bloggen är gratis! Den är späckad med fakta och bilder. Den innehåller tips och goda råd. Människa gläd dig och klaga inte på att det finn entusiaster som ger oss andra en massa.

0

Ph

30 aug 2015 kl. 19:56

Har Christer betalat för något han inte fått?

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad version för iPhone och iPad. Läs mer!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone
Gillar du SvampGuiden?