0 317 visningar

6 svar

svårnavigerat?

amanita

1 sep 2015 kl. 12:49

Den nya svampguiden tycker jag känns svår att navigera i, i forumet tar enskilda inlägg upp massor av utrymme, ingen bra översikt om de inlägg som finns utan en massa klickande mellan sidorna. Dessutom funderar jag på rapportdelen, är det inte möjligt att söka på landskap, datum etc.? Som det är nu blir det ju återigen en massa bläddrande mellan sidor, ingen bra översikt alls, och sökfunktionerna borta??

0

Tålmodig tant

1 sep 2015 kl. 13:39

Jag tycker vi lugnar oss med omdömen tills allt är klart.  Michael behöver jobba i lugn och ro,  utan en massa påpekanden under resans gång

0

Christer

1 sep 2015 kl. 14:25

Snälla “tålmodig tant”!
Skulle inte besökare på sajten få ha åsikter om vad som skulle kunna gå att förbättra? Det är just sådana påpekanden som gör skillnaden mellan vad som är bra och mindre bra. Michael K. uppskattar med all säkerhet konstruktiv kritik. Det är ju vi som besökare som vet bäst vilka förändringar som kan leda sajten mot högre kvalité. Michael är jätteduktig men han står inte över all kritik och jag tror inte att han tar illa upp. Utan besökare som framför positiva och negativa åsikter är det risk att utvecklingen står still och det är det väl ingen som önskar?

Jag tycker att “amanita’s” synpunkter är värda all respekt och förtjänar inte att avfärdas utan vidare.

0

PH

1 sep 2015 kl. 15:17

Ja men hur svårt kan det vara att förstå att allt det där ni saknar det är ju under konstruktion! Sidan är inte helt klar än och ni har ju inget nytt att tillföra, inte en enda konstruktiv idé som inte redan är på g! Allt kommer på plats bara ni lugnar er lite, det kommer att bli hur bra som helst, gå ut i skogen och plocka svamp med er.

0

Christer

1 sep 2015 kl. 15:36

Het potatis tydligen. Synpunkter och kritik tabubelagda och får ej framföras? Är det så ett forum ska styras? Återigen så är jag övertygad om att Michael är tacksam för synpunkter eftersom han inte kan veta hur vi besökare tänker i alla avseenden. Givetvis ska det vara högt i tak men under respektfulla former. Eftersom ingen kan veta allt om allting så måste man alltid vara beredd att lyssna på andras synpunkter, så är det för de flesta med visioner.

Jag är övertygad om att våra synpunkter kommer att beaktas oavsett om de är bra eller dåliga.

0

PH

1 sep 2015 kl. 15:45

Då föreslår jag CENSUR med stor och giftigt röd penna och hoppas på att det är en synpunkt som får gensvar

0

amanita

1 sep 2015 kl. 15:54

nu tycker jag att de som ätit för mycket huggorm (ph?) spottar ut den, åsikter är bra, speciellt användarnas!

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone