0 344 visningar

4 svar

Rapporter

Phyllis

2 sep 2015 kl. 22:34

Landskap och period som fanns i svampguiden förra året, där man kunde se vad folk hittat, den nya funktionen är nu inte lika bra tycker jag! Finns det kanske fler som saknar just det? Jag får kanske bara vänja mig,? det har i alla fall regnat i två dagar nu här söder om Stockholm, hoppas på fler fulla svampkorgar, det va riktigt gott om kantarell för några veckor sen, men då fanns ingen svampguid.

0

Peter Furhäll

3 sep 2015 kl. 09:19

För mig är det ofta så att när en sida på nätet förändras tex facebook eller dylikt så tycker jag nästan alltid det är värdelöst. Lika ofta slutar det med att jag gillar den nya sidan efter ett par veckor. Man vänjer sig helt enkelt. Svampguiden tror jag kommer bli lysande om vi ger den en chans :)

0

Phyllis

3 sep 2015 kl. 09:39

Tack för svar jo jag tycker att sidan har blivit snyggare men just den där funktionen att själv kunna slå in tid och landskap saknar jag, jag tycker svampguiden annars är ett universitet. Tänk om den bara försvann! Hemska tanke:)

0

Daniel B

3 sep 2015 kl. 10:59

Innan de nya funktionerna kom upp fanns det en text att ex. Sök, filtrering etc. skulle komma, bara att det implementerades stegvis och att allt inte var färdigt. Tyvärr är den texten inte kvar, men gissningsvis kommer allt sådant som man saknar att komma i framtiden, bara att allt inte är färdigt i dagsläget. Men jag ser hellre att vi har det som det är nu, än att vänta på att allt ska vara färdigt innan det går att använda! =)

0

Ola Ramstedt

3 sep 2015 kl. 11:30

Jag saknar också de funktioner du beskriver, men Michael har, på fråga från mig i ett tidigare foruminlägg, sagt att det kommer. Låt oss ha tålamod. Svampguiden byggdes inte på en dag.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone