0 290 visningar

6 svar

Läs om svamp

Marie

23 sep 2006 kl. 20:11

Passa på och nyttja “Natur & Trädgårds” erbjudande om ett gratis prova på nummer. Bara att klicka på länken i vänstermenyn.

Jag fick själv mina provnummer häromdagen, fick faktiskt två olika nummer. Trevlig tidning med mycket läsvärda artiklar.

0

Magnus W

24 sep 2006 kl. 10:25

Tackar för tpset!

0

per d

24 sep 2006 kl. 10:35

har nu provat 2 ganger med deras erbjudanden men ikke noen respons vare sig efter 2 månader eller 2 veckor. tydligen vill dom inte ha danska kunder men så kunde dom kanske vara seriösa nog att meddela det när man mailar dom !!! sannerligen för dåligt !!!

0

Uffe

24 sep 2006 kl. 16:35

Jag fick mina provnummer efter fyra dagar. Att de inte skickar till Danmark var ju lite märkligt.

De som inte bor i Danmark tycker jag ska passa på och tidningen.

0

Blockerad epostdomän

Annika Eriksson

24 sep 2006 kl. 17:14

Per d - att du inte får någon respons på mailen kan bero på att din epost ligger på en domän som av någon anledning är blockerad hos förlaget. Ring och beställ per telefon…

0

Pär

24 sep 2006 kl. 20:06

Kan nog vara klokt att ringa om inte e-posten ger respons. I dagens tider av mängder med spam så kan saker och ting fastna i filter.

0

Mattias

25 sep 2006 kl. 20:17

Skulle vilja ha lite råd om böckerna som säljs via Natur & Trädgård. Har någon köpt någon av dem? Blir lite lockad när jag ser rea-priset, men vill gärna veta om de är bra innan jag handlar.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone