0 1083 visningar

10 svar

Karl Johansvamp orgasm :)

Kisko

5 sep 2017 kl. 09:39

Aldrig sett något liknande i min svampkarriär :))))))

0

Kisko

5 sep 2017 kl. 09:40

helt sjuuuukt, som ett minfält :)

0

Kisko

5 sep 2017 kl. 09:44

Vi var som barn i en godisfabrik och allt var gratis för oss hahahahah så kändes det.
Låt inte de hjärtsjuka se de här bilderna så att de inte får hjärtinfarkt.

0

Meriona

5 sep 2017 kl. 12:26

Grattis!!! Galet!

0

Svampfia

5 sep 2017 kl. 13:16

Ojoj! Lyckliga ni som hittat så mycket svamp!! Grattis

0

Kisko

5 sep 2017 kl. 14:01

Tack. Det kändes som att vi kom till svampparadiset :) inga andra människor, bara vi tre, på 3 timmar plockades allt det där på sista bilden.

0

mumrik

5 sep 2017 kl. 14:29

Holy crap!

Jag har aldrig ens lyckats hitta ett sånt där fält med kantareller som alla pratar om. Men jag är inte alls avundsjuk. Unnar dig verkigen din svamplycka. (Hmm. Går nån på det där? ;-))

0

Kisko

6 sep 2017 kl. 09:45

Igår blev det årets först torkad karljohansvamp sås med pasta , herregud vad gott det var.

0

ChristianKE

6 sep 2017 kl. 11:40

Vart I Sverige?

0

Christian KE

6 sep 2017 kl. 11:47

alltså landskap?

0

Kisko

6 sep 2017 kl. 14:15

Östergötland

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone