I Svampguidens forumregler står det följande längst ner: “Vi administratörer tar tacksamt emot tips på olämpliga inlägg. Du kan anmäla olämpliga inlägg genom att klicka på länken “Anmäl” som finns i anslutning till varje inlägg. Det alternativet finns dock endast om du har skapat ett konto och är inloggad.”
Var hittar jag länken “Anmäl”?! Hittar inte vart jag skall klicka?! Har konto och är inloggad, har använt mig av både mobiltelefonen och datorn, men hittar verkligen inte länken “Anmäl”?! Anledningen till att jag frågar är att jag upplever att det nyligen postats en del oseriösa inlägg och det hade varit trevligt att få bort dem. Tack på förhand.
Är inloggad och det finns ingen sådan länk vad jag kan se.
Det inns ingen sådan länk än, men lovar att skaffa!
Jättebra att ni besökare vill hjälpa till att göra forumet bättre. Det finns på att-göra-listan och ska införa så snart jag kan.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.