0 604 visningar

3 svar

Någon som har inloggning? Olämpligt inlägg.

ML

9 okt 2017 kl. 22:46

Jag har inte skaffat mig något konto än och kan inte logga in.
Jag antar att det finns en funktion om man har ett konto för att anmäla olämpliga inlägg.

I inlägget “Kamskivling?” Finns ett konstigt inlägg som nog alla håller med mig
borde tas bort.

0

ML

9 okt 2017 kl. 22:53

Hittade nu
Samma inlägg fast på svenska ligger i tråden “Naturplats” också.

0

Bengt Stridh

9 okt 2017 kl. 23:05

Såg det också. Visst är det solklar spam. Hittar dock ingen funktion att anmäla direkt vid inlägget. Men admin ser väl dessa kommentarer och kan ta bort inlägget. För en admin är det en ständig utmaning att hålla spammare borta från olika forum tyvärr…

0

ML

9 okt 2017 kl. 23:15

Ja, tyvärr är det allt för vanligt.
Michael håller nog koll och tar bort det precis som du säger.
Tråkigt bara att han ska behöva ägna tid till sådant här.
Den där “Anmäla-knappen” kanske inte är implementerad än.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone