Nu har det varit lungt i ett par dagar, men så kör du igång igen, med full styrka. Varför märker du ord, tillrättalägger och kritiserar. Vad är problemet?
Om jag förstått det rätt bor du i Dannmark, gillar du inet svenskarna, eller vad?
Kanske det finns något likvärdigt
” svampguiden ” där du befinner dig och kanske du skall ansluta dig dit. Vi förstår mycket lite av din kritik, förstör inte detta trevliga forum, snälla. Om du tar till dig vad många insändre säger dämpa ner dig och ändrar attityd så är du mer än välkommen. Men SLUTA att anmärka på andra om det inte är befogat.
Se, “ny här” b.l.a
Jaha, då förstår jag.
Tyckte det inlägget var lite väl långt och inte så värst intressant heller.
Det var alltså nån träig diskussion om man får kalla trattkantareller för “trattisar”!
Men inte är väl per d ensam om att förlänga inlägg, minns bara allt som skrivits om huruvida man bör skriva “gul kantarell”...
Jag brukar inte lägga mig i icke konstruktiva diskussioner, det tror jag är bästa sättet att få slut på dem!
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.