Jag har fått svamp på hjärnan, lever mest på svamp men kan det vara nyttigt? Kan man prata om svamp och fotografera den så kan man ju måla den, drömma om den och längta efter den. Man blir ju så himla glad av svamp när man hittar den, det är ju bara hur bra som helst att det finns ett svampforum också. Jag tror att jag har blivit svampgalen.
Vad tror ni?
Anita, du är inte ensam om dom symptomen, kan man bli skogstokig kan man väl även bli svamptokig! Kolla in dom här!
http://www.first-nature.com/fungi/id_guide/tricholomataceae/laccaria_amethystea.htm
Oj ja men va trevligt att höra jag får sätta lite fart med både det ena och det andra, men det får bli efter svampsäsongen och har jag jobbat så mycket så det här med måleriet har fått stå tillbaka, det är jätteroligt med lite uppmuntran tack rara Gulan och ni andra som är på forumet.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.