Eftersom KJ-säsongen redan har varit igång i mer än en vecka inser jag att det återstår max 2 veckor innan den är slut. Det innebär ju att augusti-september blir KJ-fri. Det man har sett fram emot är därmed snart passerat. Fy vad trist.
Så mycket KJ som finns just nu har jag aldrig tidigare varit med om, visserligen är det mest den finludna Kållen men jag tror ändå att det snart är över för gott.
Är det någon som minns liknande situation från tidigare år? Kan det komma ännu en KJ-boom?
Ge inte upp!!! Iaf här i Sörmland så brukar det kunna komma en mängd Karl Johan vid denna tid på året och sen kommer det en ny omgång på höstkanten. Förhoppningvis blir det så i år och kanske att de som komme senare inte är så larvangripna som de är nu. Det är väldigt gott om dem men få som går att ta reda på rga larver.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.