Höstmusseron?
Höstmusseron.
Tips! Lägg in dina extrabilder som svar i den ursprungliga tråden - nästa gång!
Ändrar man rubriken när man ska svara på ett meddelande tror jag det blir en ny tråd.
Se mitt svar!
Tack för svaren hörni. Enligt bilderna som finns här på Svampguiden så ser det ut som hatten är mycket ljusare än dom jag har, men dom var även mycket större så dom jag hitta kanske egentligen skulle fått växa till sig lite mer? Så dom små kanske är lite mörkare liksom? Eller kan det vara nån form av hybrid av höst och blåmusseron?
Nej, ganska typisk höstmusseron som kan ha varierande färg.
Alright tack
Har nån händelsevis smakat höstmusseron? Såg att den hade fått 3 stjärnor här. Och isf har någon nåt tips på hur man förbereder/tillreder? Har nämligen hittat ett gäng trattisar, champinjoner, taggsvamp och blomkålssvamp så funderar på om det går o göra nån kombinationsmaträtt av allt liksom
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.