0 235 visningar

6 svar

tack alla regndansare!

cicki

2 okt 2006 kl. 17:47

Nu äntligen regnar det här i belgiska Ardennerna så nu jäklar ska det plockas svamp!!!

0

Bo E

2 okt 2006 kl. 19:12

Ska bli intressant att se vad du hittar där!

Lycka till!

0

Tina Nordberg

2 okt 2006 kl. 19:23

Tackar åxå, regnar här med.

0

lilla my

3 okt 2006 kl. 08:41

Tack, tack (bugar) ska jag ta en liten stepp till där ute på östgötaslätten, så ni får lite mer gudanektar på era marker? Har lite träningsvärk efter förra dans-sessionen nu i helgen, funderar på om jag mår bättre av att strunta i dansdräkten (15 kg bomull virad om kroppen som ett regnmoln) och köra helt naturellt istället nästa gång… vad tror ni, funkar det? =)

0

regndansare!

Birgitta D

3 okt 2006 kl. 09:04

Hej Lilla My.
Gå gärna ut i bara mässingen så att regnet når ända hit till Tranås. I går kväll började det att dugg men i morse hade det bara blivit 1 mm i regnmätaren. Har det kommit mer i Linköping? Funderar på att åka till Gamla L. på Lördag och vara med Linköpings svampklubb på Exkursion

0

Bilder.

Charina

3 okt 2006 kl. 09:14

cicki
Har du inga landskapsbilder från där du bor o plockar din svamp..
Jag är jäkligt nyfiken på hur där ser ut.

0

Bilder.

cicki

3 okt 2006 kl. 10:40

jorå, måste bara hitta sladden så jag kan ansluta min mobil till pc:n. Jag återkommer

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone