0 87 visningar

7 svar

uppköps priser?

Patrik

26 jul 2004 kl. 23:19

Bor i Värmland å har aldrig varit med om så mycket k-j svamp som nu! Hur mycket får man ifall man skulle vilja sälja lite?

0

Carsten

27 jul 2004 kl. 11:13

Jag vet egentligen inte hur mycket man betalar för Kalle-Johan, bara att restaurangerna i Köpenhamn betalar hutlöst bra. Detta enligt en dansk, bosatt i Kristianstad, som jag brukar råka på då och då. Han köper upp och säljer vidare i Köpenhamn.

0

Gunilla Zakariasson

28 jul 2004 kl. 10:47

Karl-Johan har jag inte sålt några. Däremot kantareller ( främst blek). För dem har jag fått mellan 50 och 70 kronor kilot beroende på köpare ( torghandlare och krogar).

0

Front mot särskrivning

5 aug 2004 kl. 11:34

Du frågar om priser uppköps.
Svaret är nej.

0

Patrik

7 aug 2004 kl. 21:03

snacka goja går ju tydligen bra, har du inget bättre för dig så kan du lika gärna skita i å skriva såna löjliga svar!!!

0

Mörk hårig sjuk sköterska

12 aug 2004 kl. 00:48

Vadå löjliga svar? Var i stället lite självkritisk. Du och en stor del av svenska folket ger fullständigt sjutton i att skriva ihop ord som ska vara ihopskrivna. Läser du som du skriver så blir ju din frågeställning om priser uppköps, eller hur? Det heter naturligtvis uppköpspriser och inget annat.

0

p

12 aug 2004 kl. 13:37

Herregud vilka ordpetare vadan detta problem med ett ord???
....Nä jag tror nog att de flesta vet vad jag menar, visst skrev jag fel men varför lägga krut på det? Det enda jag gjorde var att ställa en rak enkel fråga ifall någon visste var jag kan sälja svamp, eller hur? Antar att vi inte sitter i skolbänken längre? Förresten oj vad Kanta-rellerna vä-xer!

0

Lina

19 aug 2004 kl. 15:20

hehe det va kul tycker jag…fast kanske lite fel forum :-)

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone