0 381 visningar

7 svar

Svamp biten?

Franco Matli

6 okt 2006 kl. 09:57

Denna bild fick jag igår.
Kan det betyda kärlek för svampar?

0

Kenneth

6 okt 2006 kl. 10:03

Det finns väl medicin mot hudsvamp!?

0

Mer kärlek

Annika Eriksson

6 okt 2006 kl. 10:03

..Inga-Lill Franzéns trumpeter..

0

Mer kärlek

Hampus

6 okt 2006 kl. 10:24

Det var det fulaste jag har skådat i tatueringar.
Ursäkta min uppriktighet, men det där var INTE fint!

0

Mer kärlek

Mamma Mu

6 okt 2006 kl. 15:15

Joodå!  Dom var jätte vackra!  Har själv en katt på axeln(älskar) fyller snart år och då ska jag önska mig en till tatoo av familjen.  Det lutar nog åt svamphållet   :-)

Trevlig helg på er, nu moot stugan i bergslagen och rätt in i skogen!  *tjoo*

0

Nina H

6 okt 2006 kl. 15:29

Ja, man kan bli tokig i svamp. Men bätre det än tokig av.
Men det är nyttigt att vara ute i skogen ås jag säger till maken när han tycker det blir för mycket:
Det är väl bättre med en fru med svamp på hjärnan än en med svampig hjärna.

0

Mer kärlek

Tina Nordberg

6 okt 2006 kl. 16:37

Var i Bergslagen har du din stuga?

0

Gift med sjuk vårdare

Mörk lång hårig sjuk sköterska

6 okt 2006 kl. 18:25

Vad är det för märkvärdigt att en svamp blir biten? Det blir ju varenda svamp man äter.
Om man skriver svampbiten och och inte svamp biten så är det lättare att förstå.

Jag vill inte vara märkvärdig men särskrivning är ett gissel i svenska språket och har ingen som helst mening. Varifrån kommer egentligen detta idiotiska påfund? Skriv ihop, det är det enda rätta om vi inte plötsligt ska börja prata på det sätt som särskrivningen inbjuder till.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone