Är det någon som har några uppgifter om ett planerat svampevenmang i Erikslund i Ånge kommun kring den 24 augusti?
Jag läste en annons om det i ett lokalt annonsblad (som jag inte har tillgång till nu), men hittar ingen info på nätet.
Hej Erik!
Jag gjorde en sökning via Google (angav Erikslund + Ånge + svamp). Fick då förslag på http://www.upplevmittsverige.nu. På den siten kan du göra en vidare sökning med t.ex. svamp. Kanske kan du där hitta det evenemang du söker. Själv hittade jag bara en svamputflykt den 4/9 vid Alnön (har ingen aning om det är för långt bort, jag är ingen hejare på geografi och tillhör 08-området :).
Lycka till!
Roligt att se att det numera verkar finnas svamp i Erikslund med omnejd. Jag är själv uppfödd i Erikslund och det enda min farmor och jag hittade i svampväg var murklor och fårtickor. Hade inte sett en kantarell förrän jag flyttade söderut.
Dansbanan är nog inte som på 60-talet när jag dansade där.
Gunilla
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.