0 230 visningar

4 svar

Till stjärnorna och alla andra

cicki

12 okt 2006 kl. 23:27

Hej allihopa! Först ett stort tack till alla stjärnor som orkar kolla och svara. Sen ett stort tack för alla roliga inlägg, oavsett svamp, älgjakt eller annat roligt. Må vara att jag inte bor i Sverige, men det här forumet ger mig massor. Munhuggeriet stör mig absolut inte, man kan retas, det är bara kul. Däremot tycker jag att vi kan döda trollen med tystnad. Och byta samtalsämne…

0

Birgitta F

12 okt 2006 kl. 23:31

instämmer ...Kanon att kunna dela med sig av både erfarenheter och bilder…sen lär man sig massor varje dag.

0

cicki

12 okt 2006 kl. 23:32

Tack!

0

Totte

12 okt 2006 kl. 23:42

Instämmer jag med :)

0

cicki

13 okt 2006 kl. 00:26

Tack Totte, trollet sover nog…

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone