0 255 visningar

7 svar

Att lägga in bilder

Nina H

15 okt 2006 kl. 17:38

Hur enkelt som helst i detta forum!
När du skrivit ditt inlägg väljer du bara “Jag vill bifoga bilder” i rutan nedanför.(Klicka på pilen t h om rutan Jag vill itne bifoga bilder) Klicka sedan på knappen SKICKA, nu kommer snart en ny ruta där du kan bläddra fram bilderna i din dator. Du kan skicka upp till tre bilder. Det är suveränt enkelt och praktiskt.

0

Lena M

15 okt 2006 kl. 17:44

Kan inte annat än le och svara.
Om du / ni visste vilka problem jag hade, det blev en följetong. Hade lagt bilderna på fel ställe, ibland var det genvägar o.s.v, så många hade nog roligt en längre tid.Ibland hade jag tankar på att sätta klockan på ringning nattetid för att testa om jag fattat rätt. Är man inte tekniskt begåvad så kan det vara problematiskt, men det gäller att inte ge upp.

0

test

15 okt 2006 kl. 17:49

Nähä! Inte kom det upp någon ruta efter att klickat på SKICKA! Det skickades iväg som ett bildlöst inlägg. Jag valde Bifoga bilder!

0

Grethe F

15 okt 2006 kl. 17:51

jag forsöker

0

Grethe F

15 okt 2006 kl. 17:52

Kan inte

0

Nina H

15 okt 2006 kl. 18:04

OK - en gång till.
Under rutan DITT NAMN finns en ruta där det står Jga vill inte bifoga bilder. Klicka på den lilla svarta pilen till höger. Nu kan du välja på raden under - Jag vill bifoga bilder. Se till att den raden blir markerad och kommer upp i rutan. OK?
Sedan klickar du på SKICKA-knappen. 
Ha lite tålamod så kommer snart en ny gul ruta upp med tre tomma vita fält, bredvid vilka det står BLÄDDRA.  Klicka på BLÄDDRA. Nu kommer du in i din dators mappar och bläddrar fram till den mappen där bilden ligger. Markera bilden och klicka på öppna/välj eller vad där står.  Sedan skall du igen välja SKICKA.

0

Lena M

15 okt 2006 kl. 18:12

Grethe, ge inte upp, till slut kan du det. Försök och försök igen !

0

Birgitta D

15 okt 2006 kl. 20:27

Jag kan inte men har en man som kan. Honom tänker jag vara rädd om sålänge han inte också snurrar runt i skogen och går åt motsatt håll som jag. Dessutom är han mycket bättre bridgespelare än vad han tror själv. Jag är dålig på att ge beröm.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone