Hur enkelt som helst i detta forum!
När du skrivit ditt inlägg väljer du bara “Jag vill bifoga bilder” i rutan nedanför.(Klicka på pilen t h om rutan Jag vill itne bifoga bilder) Klicka sedan på knappen SKICKA, nu kommer snart en ny ruta där du kan bläddra fram bilderna i din dator. Du kan skicka upp till tre bilder. Det är suveränt enkelt och praktiskt.
Kan inte annat än le och svara.
Om du / ni visste vilka problem jag hade, det blev en följetong. Hade lagt bilderna på fel ställe, ibland var det genvägar o.s.v, så många hade nog roligt en längre tid.Ibland hade jag tankar på att sätta klockan på ringning nattetid för att testa om jag fattat rätt. Är man inte tekniskt begåvad så kan det vara problematiskt, men det gäller att inte ge upp.
OK - en gång till.
Under rutan DITT NAMN finns en ruta där det står Jga vill inte bifoga bilder. Klicka på den lilla svarta pilen till höger. Nu kan du välja på raden under - Jag vill bifoga bilder. Se till att den raden blir markerad och kommer upp i rutan. OK?
Sedan klickar du på SKICKA-knappen.
Ha lite tålamod så kommer snart en ny gul ruta upp med tre tomma vita fält, bredvid vilka det står BLÄDDRA. Klicka på BLÄDDRA. Nu kommer du in i din dators mappar och bläddrar fram till den mappen där bilden ligger. Markera bilden och klicka på öppna/välj eller vad där står. Sedan skall du igen välja SKICKA.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.