0 222 visningar

5 svar

Till experterna

Lena M

15 okt 2006 kl. 19:46

Jag är så trött, trött på svamp och allt däromkring och vad ska inte NI vara. Har det varit sån anslutning något år ?
Det är ett jättebra betyg till er, men ibland funderar jag, hur orkar ni ? Önskar att jag / vi kunde förära er en stor bukett blommor.
Men av anslutnigen så förstår ni säkert att ni är omtyckta / populära.
P.S Jag återkommer säkerligen med flera spörsmål innan snön lägger ett gömmande täcke över våra interssen D.s

0

Susanne E

16 okt 2006 kl. 08:03

Vill instämma med Lena M. Ni med * är verkligen värda ett STORT TACK! Alltid finns det någon som snabbt kommer med ett svar (och innan dess är det ju bra att vi föröker hjälpa varandra så har man kommit en bit på väg.)

Tackar!
@-8—
(min dotter visade hur man skrev en ros)

0

Susanne E

16 okt 2006 kl. 08:04

...fast rosen blev inte så fin i det här typsnittet…

0

Trumpelisa

16 okt 2006 kl. 08:22

Instämmer med föregående skribenter. TACK

0

Annette Landin

16 okt 2006 kl. 09:03

Instämmer! Tack för all snabb feedback! Både till “stjärnorna” och alla andra som har hjälpt till!

0

Till Lena

Hans v E

16 okt 2006 kl. 10:06

Orkar gör man. Det det går mycket av ens dyrbara tid men jag kan inte låta bli. Tycker det är givande, Michaels fina initiativ.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone