För ett ögonblick tycktes det som att du insett att du var fel ute här på forumet, då du bad om ursäkt för dina aggressiva, politiska, ovidkommande inlägg:
http://svampguiden.com/forum_visa.asp?inr=30990&fnr=1&sok=&Start=0&Offset=50&21
Och som du kunde konstatera så blev du snabbt förlåten och folk ville nästan utan undantag att du skulle stanna på forumet. Om vi visste att du bara några dagar senare skulle fortsätta i samma stil så hade vi bett dig att följa ditt eget råd och nöja dig med att läsa forumet.
Vi är inte intresserade av att höra dina åsikter om den svenska TV-licensen fler gånger: http://svampguiden.com/forum_visa.asp?inr=31030&fnr=1&sok=&Start=0&Offset=50&ipos=7
Har du ingen värdighet, per d? Att be om ursäkt är stort, att bara några dagar senare fortsätta i samma stil är ovärdigt.
men alltså snälla ni, jag bad alltså om ursäkt för off topic delen 2 gånger i det inlägg ni nu kritiserar.inlägget handlade för övrigt mest om brott och straff kring och runt svampplockning och så råkade det bli en liten avslutning kring det så högaktuella ämnet tv licenser…....
Hej Daniel!
Även om per d (som inte använder “shift” på tangentbordet)hamnade utanför huvudämnet så är det väl ändå inte värt att ödsla kraft på att ondgöra sig över hans privata tankar om TV-licensen. Det skulle vara tråkigt om allt bara skulle handla om svamp utan att man då och då skulle få köra in på något sidospår. Så länge det inte drabbar någon enskild tycker jag att man får ha överseende bara det inte utnyttjas till leda.
Bengt Sandh och övriga: Jag vet inte om jag är extra känslig, men när per d börjar rapa galla över tv-licensen i tredje forumtråden inom loppet av 1 vecka tycker jag att “det börjar utnyttjas till leda”, som du själv skriver.
Vad ska vi älta på forumet nästa vecka? Bristerna i Bangladesh’s välfärdssystem? Könsdiskrimineringen på Trondheims gymnasieskolor? Spänningen är olidlig :)
Var och en må ha sin egen åsikt, men man bör undvika att trampa ner andras! Små sidospår på detta forum piggar upp tillvaron och är som stigarna i svampskogen - lönar det sig att gå vidare!? Personer som står för lag och rätt, vett och etikett - uppskattas fortfarande framom skattesmitare och banditer!
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.