0 300 visningar

19 svar

Snö?

Göran H

20 okt 2006 kl. 09:35

Jodu Mysan, kung Bore närmar sig med stormsteg och det är snart dags att stänga sommarkontoret.
Sen får man sitta och glo ut genom fönstret på “härligheten” i 5 månader. Fy fan vad deprimerande.

0

Göran H

20 okt 2006 kl. 09:45

oops, skulle bli ett svar i Lilla My´s tråd och så blev det en ny! Sorry Mysan.

0

lilla my

20 okt 2006 kl. 10:17

Helt ok, Göran… får jag gissa att en del av din motvilja beror på att det är du som står för snöskottningen därhemma? ;)

0

Göran H

20 okt 2006 kl. 10:19

Så rätt, Mysan.

0

lilla my

20 okt 2006 kl. 11:24

Där har du nackdelen med att kunna kissa stående och ha mer muskelmassa än det täcka könet ;)

0

Göran H

20 okt 2006 kl. 11:51

Åker dit oavsett muskelmassa för här finns bara det otäcka könet.
Ett otäckt kön…. hrmpf så det kan bli….har faktiskt brallor på mig.

0

med risk för att.....

Birgitta F

20 okt 2006 kl. 11:59

....stöta mig med några = )

När Gud uppfann mannen och kvinnan så fick de varsin helt egna önskan om ett attribut ;
Mannen svarade blixtsnabbt
“Jag vill kunna kissa stående”
Sagt och gjort Gud var tillmötesgående och mannen testade genast sin nuvunna förmåga lite här och lite där.
Kvinnan var mäkta imponerade och sa:
“Nja…jag vill nog hellre ha en hjärna…..”

0

med risk för att..... forts.

Göran H

20 okt 2006 kl. 12:10

Efter en tid så tittade Gud till sina telningar och fann mannen lite moloken. Gud frågade då om även han ville ha en hjärna. Ja tack, svarade mannen, men gärna en som funkar.

0

med risk för att..... forts.

lilla my

20 okt 2006 kl. 12:14

hehehe… har lika roligt åt båda era kommentarer ;)

0

Niagara The Love Toilet

Annika Eriksson

20 okt 2006 kl. 12:30

Årets julklapp?...produktnyhet på dasshumorfronten (kortfilm som kan ses i din dator om du har Media Player etc installerat..)

http://www.tramsmail.se/fileshow.php?l=4845ia Player…

0

Niagara The Love Toilet

lilla my

20 okt 2006 kl. 12:45

Annika, den där sände jag vidare till kompisarna per omgående… verkligen “Skitbra”!!

0

Kolla dom växer på träd

Annika Eriksson

20 okt 2006 kl. 12:55

...eftersom Birgitta och Göran är inne på avdelningen attribut - vad sägs om den här?...:-)...

0

Annika

Trumpelisa

20 okt 2006 kl. 13:29

Vad praktiskt. Då kan man ju bara plocka när man vill. Vilka härliga bilder.

0

Annika

lilla my

20 okt 2006 kl. 13:34

Instämmer helt och fullt, tänk att bara kunna plocka förbjuden frukt på det där viset, hehehe!

0

till Trumpelisa

Annika Eriksson

20 okt 2006 kl. 13:35

..du får mig att tänka på Lill Lindfors sång “tänk att få ha en man i byrå, i en ask bland andra grejer..”.

0

Göran H

20 okt 2006 kl. 13:37

Jag drar mig diskret tillbaka och överlämnar tråden till damerna.

0

Annika

Trumpelisa

20 okt 2006 kl. 13:42

Ja fast det är nog bättre om de vistas ute i friska luften. Kan ju lätt bli lite unket i byrålådan (om man inte använder malkulor eller lavendelpåsar).

0

Tjejhörnan

lilla my

20 okt 2006 kl. 13:49

... hehehe, blev du lite generad nu, Göran? Hoppas du inte ser oss som mulliga kvinnsgrisar trots den här trådens oväntade vändning. Trevlig helg på er allihop!!

0

Tjejhörnan

Trumpelisa

20 okt 2006 kl. 13:55

Ja så det kan bli iblan. Men det är ju trots allt fredag. Trevlig helg själ Lilla My och ni andra. Hoppas jag kan hinna ut och leta trattkantareller i helgen (mina vanlig ställen håller inte måttet längre, få och små.

0

Göran H

20 okt 2006 kl. 19:26

Närå, Mysan, blev inte generad.
Men ett svårt sargat samvete slog till. Nu har jag kört dammsugare (extra noga korrekturläst ord) och vaskat av golven, lagat käk för helgen och diskat. Så nu är jag med i matchen igen. Schyssta bilder Annika, växer så´nt i hälsingeskogarna?

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone