Dessa vackra svampar växte alla tre på samma nedfallna bokstock i Klåveröd i Skåne. Jag kan bara matsvamp (och knappt det) så jag har ingen aning om vad de heter men om någon annan kan vore det roligt att få veta.
Fina är de hur som helst!
Tre vackra svampar på samma stock
Jag har en Fuji Finpix F30. Om du undrar för att du gillar bilderna (vilket jag naturligtvis hoppas) skall jag nog påpeka att jag har lagt lite tid på att bearbeta bilderna i Photoshop Elements (ca 5 minuter per bild) innan jag laddade upp dem.
Jag tror att det faktum att jag tar flera bilder på varje svamp och kollar att det blir bra och sedan efterarbetar dem lite i Photoshop gör minst lika mycket för bildkvalitén som vilken kamera jag har.
Photoshop Elements kostar 800-900 kr och det plus en bok eller kurs om digital bildbehandling kan jag verkligen rekommendera!
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.