Tina N: Skulle vilja ifrågasätta ditt sätt att skriva “...“säkert” ställe…”.
Är stället inhägnat och patrulleras av hemvärnet? Känner du dig extra trygg där? Vänligen förtydliga.
Vi är ju alla mån om att alla ska begripa precis vad som menas överallt på hela forumet, eller va? :)
Det här är ju riktigt underhållande. Jag har inte tagit ställning i den viktiga frågan gulellerinte hittills, men det slår mig nu att det är klart att gul kantarell är en mycket bra och tydlig benämning - just såhär års.
Det går inte att ställa frågan - “är kantarellerna slut?” om man menar de gula…du kommer att få svaret att det finns massor med trattkantarell (ELLER, vilket gud förbjude, “trattisar”!).
Jaha….nu har jag “kommit ut” som tillhörig Gulfalangen….känns lite läskigt. Finns det nån stödgrupp?
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.