Alltså, är det någon ide att åka de tre milen till “mitt” ställe i morgon, när jag är ledig? Jag har inte varit ute på två veckor, och då var det perfektfuktigt. Nu är det väl genomblött.
Ge mig råd…
Handlar om söder om Stockholm, Tyresta cirka…
tror det är i grevens tid….smhi ger inte alltför positiva vibbar. för framtida svampfångster
http://aftonbladet.se/vss/telegram/0, 1082, 68173234_852__, 00.html
åk och titta och kom med rapport, funderar själv på en liten svamputflykt i helgen
Per, du som är så duktig och samtidigt så arrogant. Man blir så trött på din attityd så man undrar om du inte fattar när måttet är rågat. LÄGG AV MED DINA ÖVERSITTARFASONER!
Förresten, har du hört talas om att man använder STOR bokstav i början på varje mening i det svenska språket?
Än en gång: sluta skriva här så det blir lugn och ro, dina ständiga provokationer saknar motstycke!
Du o ja Emil, kan nog bli vänner :)
Men svampguiden är uppenbarligen ganska otrevlig.
Hur som helst, jag bor i Västerås och går ut och plockar trattkantareller imorgon vare sig det regnar eller inte, för det märker jag inte förrän bilrutorna immar igen pga mina blöta kläder.
Svamparna stod rakt upp i söndags efter 3 dagars regn så du får nog frysen full.
Skitsvampplock på rej
Tuva
Jag var ute igår (tisdag) innan det började regna igen.
Trattisarna har klarat den senaste tidens ösregn utan problem.
Ok, de tar lite längre tid i torken men annars jättefina.
Däreomt börjar kantarellerna vara lite väl blöta.
Lycka till i skogen!!!!
Att den där taktlösa, obildade, otrevliga, “jag vet inte vad” per d skall ha lärt sig använda en dator!! Jag är ledsen för alla “nybörjare”! Den arrogante per är ju redan ökänd och av många oönskad person på detta forum! Han tycks få nippor av “trattisar” och det verkar inte finnas botemedel för att lindra hans symptom!
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.