0 292 visningar

9 svar

Recept önskas!!

Brittis

26 okt 2006 kl. 15:45

Ska göra paj till tjejträffen! Har plockat massa trattkantareller idag, men har inget bra recept. På receptsidan fanns pajer med bara ägg o svamp, jag vill ha ngt mer! svamp, fetaost, vad mer?? Hjälp mig!

0

Trumpelisa

26 okt 2006 kl. 15:47

Lök och finsstrimla bacon brukar göra susen.

0

Nina H, Sthlm norr

26 okt 2006 kl. 15:49

Kanperstekt bacon, spenat, tomat, squash, aubergine, palsternacka, parmesan, broccoli mm mm.

0

Brittis

26 okt 2006 kl. 16:17

..mmm——bacon, blir nog jättegott! Tackar!

0

Annette Landin

26 okt 2006 kl. 17:25

Jag kör trattkantareller, chèvre, babyspenat, sidfläsk/bacon, riven stark ost, svartpeppar (blunda F) lite salt och en stanning på gulor och mjölk…

0

Gula

26 okt 2006 kl. 17:40

Oj Anette, det där låter GOTT!!

0

Stekta myror

Erik Ekholm

26 okt 2006 kl. 19:04

Apropå bacon och trattkantarell, undrar om det är det som brukar kallas stekta myror? Lök, knaperstekt finhackat bacon och trattis?

0

Recept

Annemarie

26 okt 2006 kl. 19:18

Stekta Trattkantareller, strimlad rökt lax, västerbottenost och äggstanning med hälften grädde och hälften mjölk i ett grovt förgräddat pajskal. Det här är mycket gott.

0

Recept

cicki T Belgien

26 okt 2006 kl. 19:39

mums! tur att jag precis ätit middag!

0

Recept

Brittis

26 okt 2006 kl. 21:42

...så gott….

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone