0 257 visningar

8 svar

Älskar att visa svampfoton

Kjell

27 okt 2006 kl. 10:41

Man lär sig för varje svar

0

Cicci

27 okt 2006 kl. 10:58

Hej Kjell!

Vad har du för kamera. Jag skulle vilja lära mig mer men har en helkass kamera.

0

Gråfotad flugsvamp

Michael Krikorev

27 okt 2006 kl. 11:03

Hej Kjell! Det är gråfotad flugsvamp på bilderna.

0

Kjell

27 okt 2006 kl. 11:11

Blev ilsk när min äldre digitala la av 2 ggr…så jag investerade i en “Canon EOS 350D” ett bättre köp kan man inte göra…finns alla finesser och behov…går även byta objektiv om man har råd, , , jag använder originalet
mvh
Kjell

0

Cicci

27 okt 2006 kl. 11:11

Får man fråga vad en sån kostar.

0

Kjell

27 okt 2006 kl. 11:18

mellan 8 till 9000
men de säljer en nyare och bättre nu till extrapris för strax under 9000 med 10 megapixel..
min tar drygt 7 så bilderna blir ca 95 cm stora från början innan jag tar ner dem i storlek, men naturligtvis sparar jag originalen.
mvh
Kjell

0

Gråfotad flugsvamp

Kjell

27 okt 2006 kl. 11:19

Hej Michael!
Det är roligt att sända in foton med bra kvalitet..de håller bra för tryck åckså.
mvh
Kjell

0

Gråfotad flugsvamp

Maya K. I.

27 okt 2006 kl. 12:23

Älskar att titta på svampfoton. Vilken vacker bild på flugsvampen.

0

Älskar att visa och se svampfoton

Gunhild

27 okt 2006 kl. 15:57

Fick en digitalkamera för 6 år sen och har sen dess fotat alla svampar jag stött på. Det finns många som ännu inte fått rätt namn, så jag fortsätter att sända in mina bilder.Kul och mycket lärorikt att få svar och kommentarer, jättekul också att se alla fina bilder.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone