Här skall det packas inför resa till Gambia :=) Krokodil"jakt” och andra spännande saker för en resfebrig 7 åring…Nån svamp blir det nog inte i dag, även om det är 100 meter till trattkantarellerna…Hoppas maken är bättre och hemma snart…eller har det varit tyst & skönt (nu när du vet att han är OK…)Skall laga en gryta med trattkantareller, flsäkfilé och rödpaprika som huvudingredienser…en kvarleva från barndom & 70 tal…
Vinden och snöfallet har avtagit, men flera träd har blåst av, här och hos grannarna.Ett i-lands problem! Jag läste i dagstidningen att många miljoner människor svälter i Asien och Afrika. Vilka stora problem vi brottas med, eller hur?
Snö. svampnamn, vad äta o.s.v
Och jag säger som Anette ( tror jag det var ) nu är det kul att läsa på forumet igen.
Hejsan,
här har vi en underbar dag strålande sol -2 och ingen snö.
Hoppas på lungt väder i helgen ska till Skövde, sonen ska bowla Junior Master.Är det någon av er svampisar som bowlar? Berätta.
Själv familjebowlar jag ett par gånger om året.Kan få ihop 150p i nedförsbacke o medvind.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.