0 529 visningar

12 svar

Rullan går

Mossning

29 okt 2006 kl. 19:32

Tål ni gamla “gubbar” och “kärringar” lite rolig snusk. Om inte, jag ber om förlåtelse.

http://www.elever.pedc.se/mb/36/rullan.html

0

Birgitta F

29 okt 2006 kl. 19:34

??? svampmiddan i götet *blink

0

*fniss*

Charina Halland

29 okt 2006 kl. 19:39

Tack!
Jag behövde skratta…

0

klas jaederfeldt

29 okt 2006 kl. 20:47

skitkul jättebra

0

Gula

29 okt 2006 kl. 21:48

Vad har DOM ätit för svamp????

0

Totte Gbg

29 okt 2006 kl. 21:57

hahaha nä inte sjöng vi den på svampmiddan i götet men det ska la gå o ordna :D

0

Evus

29 okt 2006 kl. 22:18

Sången är ur “Folklår” som Bengt Sändh och Finn Zetterholm gjorde för en herrans massa år sedan.

Det var många fräcka visor på den LP:n

Vi har den någonstans i gömmorna, om man nu törs erkänna det.

0

per d

29 okt 2006 kl. 23:31

ni vet väl att man kan spåra era alla i svampskogen och se exakt var ni är om man vet ert mobilnummer !

0

Affe, Nv Skåne

30 okt 2006 kl. 00:39

Tack Mossning!
Precis vad jag behövde efter en lång tråkig helg på jobb!!!

Skitkul!

0

Trumpelisa

30 okt 2006 kl. 08:05

Hjälp! Här kommer man till jobbet och smyger sig till lite tid i forumet. Klickar på länken och ur högtalaren skrålar låten. Flera steg saktade av ute i korridoren.
Rodnar (men kul var det)

0

*ha ha*

Maria Helena

30 okt 2006 kl. 14:19

Fan vad kul!    :-)  Sånt piffar upp tillvaron.

0

Birgitta D Tranås

30 okt 2006 kl. 22:01

Det är ju för väl det. Jag som irrar runt runt och bort mig flera gånger varje höst. Ska fundera på det där med GPS.

0

Bad Mom!

31 okt 2006 kl. 20:27

Åh, vilken tuuur att jag kikade runt axeln innan jag tryckte till… NOT! Min son undrar vad det är dom säger efter ...kom får ni se..??????... (i refrängen)

JAG undrar inte ;)

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone