0 299 visningar

17 svar

Halååååå

Cicci

1 nov 2006 kl. 11:14

Hallååååååå, nu ekar det här. Bara 14 besökare, då kanske man kan hålla reda på alla :)

0

Gula

1 nov 2006 kl. 11:19

Jaaaa, nu är det bara 9 kvar. Snart har väl stormen tagit oss också...Jag tror att det är visst bortfall pga strömavbrott här och där, här har det blinkat till par gånger så få se hur det går….

0

Anki A

1 nov 2006 kl. 11:27

Hej där! Jag sitter också här och undrar var alla är. Utanför fönstret yr snön och lägger sig i ett allt tjockare täcke över de kvarvarande svamparna. Vi hade träff med svampklubben i går kväll och hade ca 55 arter. Men det var nog höstens sista träff med färska svampar. Sedan blir det diabilder i stället.
Trots att man borde fått nog av svamp i år , så känns det vemodigt att säsongen är över.

0

Helena A

1 nov 2006 kl. 11:29

24 st är det nu.
Elen har ju varit borta en gång här och jag tror det kommer att hända igen under dagen

0

Cicci

Tommy Olofsson

1 nov 2006 kl. 11:35

Känner du ett behov av att kunna hålla reda på de som är inne här? :), vill i alla fall passa på att ge dig en eloge för att du la ut en bild på dig i tråden “vem är vem”, det var inte många som gjorde det “säger jag som inte ens skrev i den tråden”...Men det är alltid trevligt att ha en “bild” av den som skrivit här.

0

Tommy

Gula

1 nov 2006 kl. 11:43

Det är aldrig för sent….Tråden finns kvar…

0

Kenneth

1 nov 2006 kl. 11:51

“Snön liggger vit på taken….” ..och det är -5 grader i Österbotten idag! Inga provocerande inlägg på länge - kylan har tydligen coolat ner de flesta!? Hälsningar till en “Gammel Dansk”!

0

Tommy

Tommy Olofsson

1 nov 2006 kl. 11:52

Nu är det gjort!

0

Tommy

Cicci

1 nov 2006 kl. 14:29

Vad kul att du också la in en bild på dig. Det är så roligt att ha ett ansikte på den man pratar med. Vad synd att du inte kunde vara med på svampkunskap 1. Jag var på den och det var jätteroligt. Intensivt, lektioner från halv nio på morgonen till åtta på kvällen. 96 arter gick vi igenom så det var lite att hålla reda på.

0

Hallååå

Bo E

1 nov 2006 kl. 16:23

Nu är det 163 besökare
och jag kan ju oxå bifoga en bild på mig i brist på svampar!

Gokväll på er!

0

Hallååå Bo E

Gunhild

1 nov 2006 kl. 16:33

Vilka snygga glasögon du har.

0

Hallååå Gunhild

Birgitta D

1 nov 2006 kl. 16:41

Den var bra

0

Hallååå Bo E

Bo E

1 nov 2006 kl. 16:47

Tack, de är bra att ha för att se längre än näsan räcker!

0

Hallååå Bo E

Kristina

1 nov 2006 kl. 16:55

...å den näsan var ju väldigt liten…

0

Hallååå Bo E

Tina Nordberg

1 nov 2006 kl. 16:58

Ingen aning om att Bo blivit avbildad på frimärke. Vilken valör ?

0

Hallååå Bo E

Cicci

1 nov 2006 kl. 17:00

Hi, hi du hittade ingen mindre bild :)

0

Hallååå Bo E

Bo E

1 nov 2006 kl. 17:26

nä, ingen större heller.
den är från en hemsida och kanske därför nedbantad för att ladda upp sig snabbt.

bästa bilden på länge på mig tycker jag själv i alla fall!

gokväll allihop!

0

Cicci

Tommy Olofsson

1 nov 2006 kl. 22:02

Låter ju hur kul som helst att bara ägna sig åt svampkunskap hela dagarna! Ja, det var jättesynd att jag inte kunde gå kursen. Är du sugen på kurs 2 nu då? För att bli svampkonsulent?

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone