Hej där! Jag sitter också här och undrar var alla är. Utanför fönstret yr snön och lägger sig i ett allt tjockare täcke över de kvarvarande svamparna. Vi hade träff med svampklubben i går kväll och hade ca 55 arter. Men det var nog höstens sista träff med färska svampar. Sedan blir det diabilder i stället.
Trots att man borde fått nog av svamp i år , så känns det vemodigt att säsongen är över.
Känner du ett behov av att kunna hålla reda på de som är inne här? :), vill i alla fall passa på att ge dig en eloge för att du la ut en bild på dig i tråden “vem är vem”, det var inte många som gjorde det “säger jag som inte ens skrev i den tråden”...Men det är alltid trevligt att ha en “bild” av den som skrivit här.
Vad kul att du också la in en bild på dig. Det är så roligt att ha ett ansikte på den man pratar med. Vad synd att du inte kunde vara med på svampkunskap 1. Jag var på den och det var jätteroligt. Intensivt, lektioner från halv nio på morgonen till åtta på kvällen. 96 arter gick vi igenom så det var lite att hålla reda på.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.