Tja, ibland undrar man ju när man sitter här klockan 2.00 och folk är uppe vid datorn ännu…ALLA kan ju inte vara likadana nattugglor som jag, eller??? Läste också i DN idag att måndagsmorgnarna var dom farligaste när det gäller hjärtinfarkt och stroke….inte såå konstigt egentligen…
Inte alla, men det finns dem som är som Du och sitter upp “missinatta”. Och som tur är så hör väl inte du till dem som behöver oroas över jobb en måndagsmorgon? Du får klappa katten och dricka kaffe i lugn och ro, eller hur?
...själv var jag uppe till 2 igårnatt, men då var det tjejfest ;)
Jobbar? javisst, men tack och lov på mina egna tider. För ca ett år sedan kom jag på att mina barn klarade av att sjävla packa gympapåsar, mellis mm så jag kunde stanna kvar i sängen istället för att delta i den vanliga morgonröran. Maken (morgonpigg!!!!) gjorde redan frukost sedan några år tillbaka.
Men alla har fått en gladare mamma/fru som till på köpet slipper en del av sina problem med blodsockerfall. Underbart att få sitat för sig själv och pyssla en stund.
Ser nu hela tiden hur antalet besökare på sidan snabbt sjunker; 78, 73, 69, 62, 59…..
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.