0 289 visningar

11 svar

jobb?

Gula

5 nov 2006 kl. 22:30

Ska alla upp och jobba i morgon?

0

cicki T Belgien

5 nov 2006 kl. 22:33

Tja, om jag är din chef så kan du ta sovmorron…

0

Susanne E

5 nov 2006 kl. 22:35

Upp och upp? Ja, jag måste nog vara i upprätt ställning i alla fall för att kunna jobba. Men jag jobbar hemma imorgon, så jag slipper i alla fall ut och skrapa bilen.
Vad funderade du på, Gula?

0

Gula

5 nov 2006 kl. 22:40

Tja, ibland undrar man ju när man sitter här klockan 2.00 och folk är uppe vid datorn ännu…ALLA kan ju inte vara likadana nattugglor som jag, eller???  Läste också i DN idag att måndagsmorgnarna var dom farligaste när det gäller hjärtinfarkt och stroke….inte såå konstigt egentligen…

0

Susanne E

5 nov 2006 kl. 22:47

Inte alla, men det finns dem som är som Du och sitter upp “missinatta”. Och som tur är så hör väl inte du till dem som behöver oroas över jobb en måndagsmorgon? Du får klappa katten och dricka kaffe i lugn och ro, eller hur?
...själv var jag uppe till 2 igårnatt, men då var det tjejfest ;)

0

cicki T Belgien

5 nov 2006 kl. 22:51

är en nattuggla. Har försökt ändra men det går bara inte! Mår bäst om jag får lägga mig vid två och vakna vid 10.

0

Nina A

5 nov 2006 kl. 22:53

jobbar, javisst!!

jag är en riktig nattuggla, lägger mig tidigast 00.00

det är skönt att vara uppe sent, mycket skönare än att gå upp 06.10 (något jag försöker att förtränga på kvällen när internet lockar :)

0

Gula

5 nov 2006 kl. 23:00

Ja visst är jag lyckligt lottad, Susanne, efter att ha levt fullständigt oregelbundet i 30 år så känns det LYXIGT att inte “måsta” nästan nånting! Och nattuggla har jag alltid varit, om jag sen fått sova på morgonen eller inte! Tycker synd om er som måste tidigt upp!

0

Susanne E

5 nov 2006 kl. 23:06

Det måste vara härligt att äntligen få rå sin tid själv, så njut alla som kan!
Det finns många här som är nattugglor, själv är jag nog bara en kvällsuggla, så nu måste jag isäng så jag kommer upp vid 6-tiden.
Natti-natti alla nattisar!

0

cicki T Belgien

5 nov 2006 kl. 23:07

Härligt att höra! Har alltid varit omgiven av en morgonpigg man- MORR!!!-. Och morgonpigga föräldrar. När jag pluggade gjorde jag det alltid på nätterna. Fick vara ifred osv.

0

Nina H, Sthlm norr

5 nov 2006 kl. 23:39

Jobbar? javisst, men tack och lov på mina egna tider. För ca ett år sedan kom jag på att mina barn klarade av att sjävla packa gympapåsar, mellis mm så jag kunde stanna kvar i sängen istället för att delta i den vanliga morgonröran. Maken (morgonpigg!!!!)  gjorde redan frukost sedan några år tillbaka.
Men alla har fått en gladare mamma/fru som till på köpet slipper en del av sina problem med blodsockerfall. Underbart att få sitat för sig själv och pyssla en stund.
Ser nu hela tiden hur antalet besökare på sidan snabbt sjunker; 78, 73, 69, 62, 59…..

0

cicki T Belgien

5 nov 2006 kl. 23:47

är kvar…
ska ta hand om “mitt” och sen sova. Godnatt

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone