0 248 visningar

8 svar

isbjörn ingen svamp

cicki T Belgien

6 nov 2006 kl. 15:16

bra initiativ http://expressen.se/index.jsp?a=739224
och glöm inte klicket för skogen

0

per d

6 nov 2006 kl. 16:48

intressant att expressen också vaknat nu efter att aftonbladet kört hårt i 1 vecka….
tyvärr tror jag det är kört för miljön vad gäller klimatförändringen.
den explosiva utvecklingen i länder som kina och indien äter snabbt upp alla åtgärder som vidtages i andra länder. men därmed inte sagt att man kan göra något, om inte annat så hjälper det ens ekonomi och hälsa.
och så får man väl glädja sig åt flera kommande goda karl johan år, den verkar ju trivas bäst med mycket nederbörd varvat med ordentlig värme !

0

cicki T Belgien

6 nov 2006 kl. 17:54

expressen är alltid morgontrött.som utlandssvensk öppnar jag alltid aftonbladet först. Oavsett vad man har för politisk sida är de utan tvekan snabbast med nyhetsförmedling.

0

per d

6 nov 2006 kl. 18:18

visst aftonbladet är suveränt bäst, och sosseriet håller de ju på ledarsidan enbart numera !

0

cicki T Belgien

6 nov 2006 kl. 18:27

som jag sa tidigare, oavsett vad man har för politisk åskådning håller jag med per att aftonbladet är snabbast. Vad tycker ni som bor i Sverige, vilken nyhetsportal är viktigast?

0

Affe, Nv Skåne

6 nov 2006 kl. 18:35

per d, nu får du faktiskt ursäkta mej men jag är mycket trött på att höra ditt gnäll på sossarna.
Kan du inte hålla ditt politiska tyckande utanför svampguiden.
Mycket kan väl diskuteras men politik har absolut inte här att göra.

0

cicki T Belgien

6 nov 2006 kl. 18:58

Affe, jag började den här tråden och betonade att oavsett politisk åskådning så tyckte jag att aftonbladet var snabbast när det gällde nyhetsförmedling. Om nu per d tycker si och du tycker så??? Vem har sagt att politik har absolut inte här att göra? Vill du fortsätta diskutera svamp och enbart svamp så kan vi väl lägga ner siten NU, morrrrrr ;))))

0

per d

6 nov 2006 kl. 19:09

affe, jag gnäller inte på sossarna, jag bara konstaterar att aftonbladet håller sosseriet på ledarsidan samt att det var under all kritik att en avdankad sossestatsminister hyllade fuskarna från elfsborg !
man kan faktiskt vara sosse även om man skriver så !
och cicki t, du har helt rätt saiten här kommer ju att dö i vinter om vi inte får tala om annat än svamp !!
men vi som vill tala om annat behöver ju inte blanda oss när de stjärnmärkta diskuterar oätliga tickor på trädstammar !!

0

Gula

6 nov 2006 kl. 21:52

Ja det finns nog plats för alla här och svamp är ju trots allt en säsongsvara, åtminstone den ätliga…Och Aftonbladet är klart bäst, fast jag gillar DN också.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone