bra initiativ http://expressen.se/index.jsp?a=739224
och glöm inte klicket för skogen
intressant att expressen också vaknat nu efter att aftonbladet kört hårt i 1 vecka….
tyvärr tror jag det är kört för miljön vad gäller klimatförändringen.
den explosiva utvecklingen i länder som kina och indien äter snabbt upp alla åtgärder som vidtages i andra länder. men därmed inte sagt att man kan göra något, om inte annat så hjälper det ens ekonomi och hälsa.
och så får man väl glädja sig åt flera kommande goda karl johan år, den verkar ju trivas bäst med mycket nederbörd varvat med ordentlig värme !
Affe, jag började den här tråden och betonade att oavsett politisk åskådning så tyckte jag att aftonbladet var snabbast när det gällde nyhetsförmedling. Om nu per d tycker si och du tycker så??? Vem har sagt att politik har absolut inte här att göra? Vill du fortsätta diskutera svamp och enbart svamp så kan vi väl lägga ner siten NU, morrrrrr ;))))
affe, jag gnäller inte på sossarna, jag bara konstaterar att aftonbladet håller sosseriet på ledarsidan samt att det var under all kritik att en avdankad sossestatsminister hyllade fuskarna från elfsborg !
man kan faktiskt vara sosse även om man skriver så !
och cicki t, du har helt rätt saiten här kommer ju att dö i vinter om vi inte får tala om annat än svamp !!
men vi som vill tala om annat behöver ju inte blanda oss när de stjärnmärkta diskuterar oätliga tickor på trädstammar !!
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.