Hej på er alla här på forumet som jag brukar ha mailkontakt med. ( Hoppas ingen blir sur för att jag utnyttjar forumet i denna sak.)
Min server är PAJ.Varken min hemsida eller mailen funkar. Det är någon “hacker” som haft lite kul….grrrr.
Hoppas det fixar sig snart…man känner sig lite isolerad.
Skickar med en bild på min lilla Wille som alltid är med oss överallt, även i svampskogen.
Ha det så bra.
Hej igen.
Toppen med “Hantverkarna” Helena, jag har gjort ett litet inlägg där nu.
Kapten Hammock, ja visst är han goo min Wille.
Det är en Tibetansk Terrier, han blir 12 år i mars.
Han älskar också att bada, precis som Helenas vovve, vare sig det är sjöar eller pölar i skogen.
:-))
Vi är ett gäng som håller på med diverse olika hantverk. De flesta av oss har fått kontakt här. Så startade vi en mailinglista där vi pratar om hantverk, svamp och allt möjligt.
Du är varmt välkommen som medlem.
Ja, självklart andra också som läser detta.
Adressen till sidan är
http://uk.groups.yahoo.com/group/hantverkare
Väl på sidan så klickar du på join this group och följer instruktionerna så blir du medlem.
UnoM.
Trasselsudden Wille var rätta ordet.
Det är inte bara i svampskogen som det fastnar “grejer”.
Ett tag tänkte jag faktiskt kontakta vår kommun och begära ersättning för att Wille hjälper till att hålla rent, här i omgivningarna.
Han är en levande grovdammsugare.
:-))
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.