0 231 visningar

8 svar

Till mina mailkompisar

Evus

9 nov 2006 kl. 12:43

Hej på er alla här på forumet som jag brukar ha mailkontakt med. ( Hoppas ingen blir sur för att jag utnyttjar forumet i denna sak.)

Min server är PAJ.Varken min hemsida eller mailen funkar. Det är någon “hacker” som haft lite kul….grrrr.

Hoppas det fixar sig snart…man känner sig lite isolerad.

Skickar med en bild på min lilla Wille som alltid är med oss överallt, även i svampskogen.

Ha det så bra.

0

Helena A

9 nov 2006 kl. 12:48

Ojdå......
Hoppas att det löser sej för dej snart.
Men du vet väl att du i alla fall kan läsa hantverksmailen direkt på den sidan.
Lite mindre isolering.
Vad söt han är din hund!!!!!

0

Kapten Hammock

9 nov 2006 kl. 12:58

Åh, hellegosingen!!!!
Är det en Bichon Havanais?

0

Evus

9 nov 2006 kl. 13:20

Hej igen.
Toppen med “Hantverkarna” Helena, jag har gjort ett litet inlägg där nu.

Kapten Hammock, ja visst är han goo min Wille.
Det är en Tibetansk Terrier, han blir 12 år i mars.

Han älskar också att bada, precis som Helenas vovve, vare sig det är sjöar eller pölar i skogen.

:-))

0

UnoM

9 nov 2006 kl. 15:45

Trasselsudden Wille eller hur ?
Måste vara jobbig hålla ren efter svampturerna

0

Hantverksmailsidan??

Gunhild

9 nov 2006 kl. 16:39

Vad är det för sida?

0

Hantverksmailsidan??

Helena A

9 nov 2006 kl. 16:54

Vi är ett gäng som håller på med diverse olika hantverk. De flesta av oss har fått kontakt här. Så startade vi en mailinglista där vi pratar om hantverk, svamp och allt möjligt.
Du är varmt välkommen som medlem.
Ja, självklart andra också som läser detta.
Adressen till sidan är
http://uk.groups.yahoo.com/group/hantverkare
Väl på sidan så klickar du på join this group och följer instruktionerna så blir du medlem.

0

Gunhild

Helena A

9 nov 2006 kl. 17:04

Jag har skickat ett inbjudningsmail till dej. Hoppas det kommer fram.

0

Evus

9 nov 2006 kl. 17:19

UnoM.
Trasselsudden Wille var rätta ordet.
Det är inte bara i svampskogen som det fastnar “grejer”.
Ett tag tänkte jag faktiskt kontakta vår kommun och begära ersättning för att Wille hjälper till att hålla rent, här i omgivningarna.
Han är en levande grovdammsugare.

:-))

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone