För att lätta lite på smilbanden :-)
En man sitter hemma och kollar sporten på tv när hans fru frågar:
- Kan du fixa lampan i hallen?
Han tittar snett på henne och säger: Ser jag ut som en elektriker?
- Men kan du fixa kylskåpsdörren då?
Han svarar: Laga kylen? Ser jag ut som en kylmontör?
- Jaha, men du kan väl åtminstone fixa trappsteget vid ytterdörren.
Han svarar: Jag är f-n ingen snickare och fixar inga trappsteg! Ser det ut som det står Järnia i pannan på mig? Jag har fått nog, jag går till puben ...
Han går till puben och dricker i några timmar. Han börjar efter ett tag få skuldkänslor och bestämmer sig för att gå hem och försöka laga åtminstone någon av de trasiga sakerna.
När han kommer hem märker han att trappsteget är lagat och lampan i hallen fungerar och att kylskåpsdörren är hel.
- Älskling, hur har det här gått till?
- Tja, efter att du hade gått så satt jag mig på trappan och grät lite.
Just då passerade en ung man och frågade vad som var fel. Jag sade som det var. Han erbjöd sig att fixa alla sakerna om jag antingen hade sex med honom eller bakade en kaka.
- Så vad blev det för sort?
- Men hallåååå ... Ser jag ut som en konditor, eller?
kanske fräckis.
liten flicka var hos frisören, hon hade fått en klubba av sina föräldrar för att hon skulle sitta still och bli klippt. Frisören klipper å det ramlar ner hår på klubban, Han säger till flickan “har du fått hår på godisen” hon svarar .Nej , jag är bara 8 år
Kolle o Ada var ute och plockade svamp.Ada gick framåtböjd, och såg i Kolles ögon rätt rund ut.
Varpå han utbrister. - Värst va du blett breer om råmpa, som ett helt tröskverke. Hon blev inte särskilt uppmuntrad utan var sur hela dagen. På kvällen kröp Kolle intill henne och försökte vänslas lite. Hon vände surt på sig.- Du ska la inte dra igång ett helt tröskverke för ett litet halmstrå ?
En man och en kvinna var på semester. Efter middagen ville maken ta en tupplur. Frun bestämmer sig då för att ta en tur i båten, fastän hon inte känner till sjön. Hon åker ut en bit, lägger ankar och tar fram en bok och sätter sig och läser.
Plötsligt kommer skogvaktaren förbi i sin båt. Han stannar bredvid kvinnan och säger:
God morgon, frun! Vad gör ni?
Jag läser en bok, svarar hon (och tänker, Syns inte det?)
Det är fiskebegränsning här, informerar han.
Ja, det är möjligt, men jag fiskar inte, jag läser.
Ja, men du har utrustning till det. Så vitt jag vet, så kan du ju börja när som helst. Jag måste ta med dig in till stationen och skriva en rapport.
För att jag läser? svarar hon tvivlande.
Ja, det är fiskebegränsning här, informerar han igen.
Men jag fiskar ju inte, jag läser.
Jo, men du har utrustning till det, så du kan ju börja när som helst. Jag måste ta med dig in till stationen.
Om du gör det blir jag tvungen att anmäla dig för sexuella trakasserier, säger kvinnan.
Men jag har ju inte rört dig, säger skogvaktaren.
Det är sant, men du har utrustning till det. Så vitt jag vet, så kan du ju börja när som helst.
Ha en bra dag, frun! sa skogvaktaren och åkte iväg.
SLUTSATS: Argumentera aldrig med en kvinna som läser. Det är troligt att hon kan tänka samtidigt.
source: http://skojig.com/t/skamt
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.