0 272 visningar

2 svar

Tittade ni....

Gula

9 nov 2006 kl. 22:13

Tittade ni på “Planeten” ?? Det var en ganska dyster bild av framtiden. Undras hur det går för svamparna….Man får ju inte precis bättre samvete av att se sådant.

0

Daniel Persson

9 nov 2006 kl. 22:46

Nej, jag såg inte programmet, men jag har läst lite om vad det handlar om.

Det jag inte riktigt tycker om i det här sammanhanget är den alldeles vanliga mediahysterin som nu håller på att byggas upp. I mina ögon är det här mässandet om Jordens undergång en ny fågelinfluensa, media vill ha något att skrämmas med.

Tolka nu inte detta som att jag tror att Jorden mår finfint, men det är hysterin som irriterar mig.

0

Bo Reyer

10 nov 2006 kl. 16:28

Jag är övertygad om att det krävs lite “hysteri” för att vända utvecklingen! Vi har ju inte hur många år som helst på oss. Det känns väldigt deprimerande att våra barn och barnbarn får göra sitt bästa för att ta reda på skiten efter oss.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone