0 282 visningar

15 svar

Uppdatera mig , snälla!

Charina Halland

10 nov 2006 kl. 13:36

Tycks ha varit rabalder igen här inne. GPS-bråk, hund-bråk osv, osv..
Grisorgasmer?!?!
Jag fattar ingenting..

0

Gula

10 nov 2006 kl. 13:41

Läs tråden :“Svamphund”....om du orkar….

0

Charina

10 nov 2006 kl. 13:56

Tack Gula… Ska se om jag tyar ;)

0

Charina Halland

10 nov 2006 kl. 14:56

Yssa då, ingen rolig läsning.. Så länge varade friden.

0

Susanne E

10 nov 2006 kl. 20:36

Det sista du nämnde finns med i tråden “Värdefullt vetande…”. Men det är ingen “tråk-tråd”, utan tvärtom, (fast det kan bero på vad man har för humor kanske) :)

Törs man fråga en gång till om gubben kommit hem?

0

Charina

11 nov 2006 kl. 09:20

Ja Susanne. Han är hemma, stel o öm. Men levande :)))
Härligt att få leva lite svenssonliv. Vi tittade på 2 filmer i går kväll. Har aldrig hänt förut att vi haft fredagsmys.

0

Susanne E

11 nov 2006 kl. 09:25

Då var det nog tid för fredagsmys! Men tänk att det måste hända någonting för att man ska stanna upp. Märlkligt hur vi människor funkar.

Skönt att allt har gått vägen i alla fall!

0

Charina

11 nov 2006 kl. 09:35

Ja jag är mycket tacksam.
Tänk alla som tar sin familj förgivet. Vet inte hur många julaftnar o nyårsaftnar jag tillbringat ensam medan han varit i lagårn.Ingen tror mig när jag talar om hur mycket han jobbat.
“-Du ljuger!!En människa KAN inte jobba så mycket.“Detta har jag fått höra alldeles för många gånger.

0

Susanne E

11 nov 2006 kl. 09:40

Det där låter MYCKET bekant! Min andra hälft driver eget. Dessutom är han så snäll så han ställer upp till höger och vänster. Känns ibland som det är en jourverksamhet (vilket det inte är)!

0

Charina

11 nov 2006 kl. 09:48

Hrrrmmmm. Delar vi samma karl?!
Vad fan än som händer i denna by så ringer folk till gubben o hans brorsa efter hjälp.
-Hjälp! Jag har kört fast på åkern.
-HJälp! Kon har brutit benet. Kom o avliva henne.
-Hjälp! Det….........Osv.osv

Men å andra sidan så va det inte svårt att få hjälp nu när de behövdes!

0

Susanne E

11 nov 2006 kl. 09:57

Här är det snarare brorsorna som ringer maken. Men det är bara att gilla läget! Det är som det är och så gör man det bästa av det. Ibland kan ju fredagsmys med filmtittning TILLSAMMANS vara en riktig höjdpunkt i tillvaron :)

0

Tina Nordberg

11 nov 2006 kl. 09:59

Skönt att höra Charina att din Gubbe kommit hem, och att ni fått myskvällar. Det finns inget ont som inte för något gott med sig.
Det stämmer jäkligt bra. Min Gubbe fick borelia förra året.
Han har svårt att röra sig då han är öm o ch stel i lederna. Vi väntar på det goda.Idag firar vi 30 års förlovning och ska se Peps Persson i kväll.Som skydd mot antisvamp inlägg, kan nämnas att vi tänker äta svampstuvning idag.
Krama Gubben.

0

Charina

11 nov 2006 kl. 10:05

Tina.
Jag skulle gärna göra lite annat med gubben *host, harkel* om du förstår.. *L*
Jodå, jag ska krama honom!! Lovar.

Svampobligatorium: Blir nog fjällskivlingsås till entrekåten idag.. (flåt mig)

0

Trumpelisa

11 nov 2006 kl. 10:19

Charina! Du verkar vara en härlig prick, temperamentsfull, varm och humoristisk. Ta hand om dig och gubben.

0

Tina Nordberg

11 nov 2006 kl. 10:25

Smile.

0

Charina

11 nov 2006 kl. 10:29

:-)
Ni e så gulliga här inne.

Svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan

OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.
Du är inte inloggad, men kan svara på inlägget ovan genom att fylla i formuläret nedan ändå genom att fylla i formuläret nedan. Är du regelbunden besökare på svampguiden kan du skapa ett konto för att slippa fylla i namn och säkerhetsfrågor varje gång du postar ett nytt inlägg. Välkommen att logga in eller skapa nytt konto. Det är gratis!
Välj bild…
Ladda hem Svampguiden till din telefon!
Available in Google Play
Rekommenderat Svampguiden rekommenderar Kaffe.se för dig som vill ha riktigt gott kaffe med dig ut i svampskogen
Ny Version! Svampguiden+ är en ny och uppdaterad app för iPhone och iPad som nu äntligen också finns tillgänglig för dig som har Android!
Svamptork finns att köpa på svamp.se
Identifiera arter med hjälp av kameran i din iPhone