Ja jag är mycket tacksam.
Tänk alla som tar sin familj förgivet. Vet inte hur många julaftnar o nyårsaftnar jag tillbringat ensam medan han varit i lagårn.Ingen tror mig när jag talar om hur mycket han jobbat.
“-Du ljuger!!En människa KAN inte jobba så mycket.“Detta har jag fått höra alldeles för många gånger.
Hrrrmmmm. Delar vi samma karl?!
Vad fan än som händer i denna by så ringer folk till gubben o hans brorsa efter hjälp.
-Hjälp! Jag har kört fast på åkern.
-HJälp! Kon har brutit benet. Kom o avliva henne.
-Hjälp! Det….........Osv.osv
Men å andra sidan så va det inte svårt att få hjälp nu när de behövdes!
Skönt att höra Charina att din Gubbe kommit hem, och att ni fått myskvällar. Det finns inget ont som inte för något gott med sig.
Det stämmer jäkligt bra. Min Gubbe fick borelia förra året.
Han har svårt att röra sig då han är öm o ch stel i lederna. Vi väntar på det goda.Idag firar vi 30 års förlovning och ska se Peps Persson i kväll.Som skydd mot antisvamp inlägg, kan nämnas att vi tänker äta svampstuvning idag.
Krama Gubben.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.