Dethar verkligen varit enormt trevligt att ta del av kunskap, passion och fantastiska beskrivningar (i ord och ofta i bild) av svampskogen här på forumet hela sommaren och hösten. Men nu fryser svampen och det kommer flera månader utan “nyheter”. Jag tycker det vore kul att prata vidare. Om mat, vin, skogen, eller andra närliggande ämnen. Ska vi göra det här, någon annanstans (var) eller ska vi hålla tyst tills murkorna börjar rista på sig?
Härligt. Jag har inte haft tid att vara inne på några dagar/vecka, så jag missade Michaels ansträngningar. När nätet var nytt var´jag med i några forum på Compuserve. Det var otroligt trevligt. Men aldrig så trivsamt som här.
Kul att höra av dig cicki. Vore kul att höra mer om din vardag. Själv är jag och maken sugna på att lämna Sverige för vårt favoritland, Frankrike. Där kan man också finna favoriten Trumpet du mort.
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.