Hallå.. jag har lyckats hitta ca 30 liter kantareller och en kattunge i år! 25 liter kantareller växte på samma fläck, det var en otrolig syn. Köpte in en GPS så jag hittar tillbaka nästa år. Gladast blev jag nog av att jag hittade kattungen, den slipper svälta ihjäl den bor hos en trevlig familj nu.
Hej.
Härligt!!!!
Jag har också hittat massor av kantareller i år, frysen är fullsmockad och vi ger även bort. Och det bästa av allt är att säsongen ju inte är slut på långa vägar.
Det bästa fyndet kanske ändå var kattungen! Lycka till och ha det så bra tillsammans med den.
Hej!
Grattis! Själv har jag hittat 3 hemlösa katter som nu bor hos mig men trattisarna lyser med sin frånvaro. Börjar bli riktig orolig när man ser forumets medlemmar hitta dessa mängder men jag gratulerar samtliga. Tack för den fina insatsen med kattungen, det värmer en sann djurvän. Lycka till i forsättningen!
OBS! Formuläret nedan är till för att svara på frågan i tråden ovan. Håll dig till ämnet och den ursprungliga frågan när du skriver ett svar. SKAPA ETT NYTT INLÄGG om du istället vill ställa en ny fråga eller starta diskussion i ett annat ämne. Olämpliga inlägg som inte följer forumreglerna kan komma att raderas.